Vdechvání toluenu
Zoga
Opět Vám děkuji za Vaši odpověd. Myslím,že dostávám pomalu,ale jistě rozum. Chci totiž na Michala zapomenout. Opět jsem s ním před 5 dny byla. Nevím,ale myslím si, že už to není ten múj Michal. On je vážně jiný, Už nemluví vúbec o nas dvou,ale jen o trávě a o kamarádech. Dokonce mi řekl,že jestli ho chci dále vídat,tak jen s podmínkou,že s ním budu taky hulit,a to já nechci. Myslíte ,že dělám dobře?? Těším se na Vaši odpověd. Jana-ZOGA

Odpověděl: Jakub Minařík
No - nevím jestli tohle je rada, ale kdyby za mnou přišla moje partnerka s požadavkem, že se se mnou bude dál vídat jedině když s ní budu hulit tak bych jí - dáma promine okamžitě poslal do ... Víte kam. A velmi pravděpodobně bych k tomu použil i to vytečkované slovo. To prostě proto, že jsou věci o kterých by si člověk měl rozhodovat sám. Takže - jestli nechcete - a já myslím že dobře děláte - tak neváhejte.
Víte - mám-li být upřímný - já bych asi takhle reagoval i tehdy, když bych hulil. To asi není věcí toho jestli hulím, nebo ne. Prostě když přistoupím na takováhle ultimáta mohl bych za chvíli přistoupit i na to, že půjdu vydělávat do veřejného domu (no sebekriticky - nevím, jestli by si mě někdo koupil).
Doufám že má odpověď nezní moc hrubě a neurazil jsem vás. Ale tohle jsou věci na které reaguju jako na červenej hadr. kdybyste cítila potřebu se o tomhle ještě bavit, stačí se ozvat. :-)