Pomoc příteli
fischina
Pokr.:Děkuji mockrát za radu. Já nekouřím a přítel přede mnou taky nekouří.Ale mám o něho strach, aby nepřešel na jiné drogy- silnější.Proto mu chci vymluvit i tu marihuanu. Můj kamarád taky začal na marihuaně a moc dobře vím jak skončil.Chápu ho že to chce vyskoušet- sama zastávám názor, že se má všechno vyskoušet, ale mám strach, aby neskončil špatně. Mystlíte, že by na tom mohl být za nějakou dobu i hůř??

Odpověděl: Martin Hulík
Nerozumím, co chce ještě všechno vyzkoušet, ani si nejsem jistý, že by se mělo zkoušet všechno - proč, probůh? Opravdu vám nemůžu napsat, jaká je prognóza, protože to prostě může probíhat na 100 způsobů. Včetně toho, že na tom může být hůř.
Jediná možnost, jak se k věci aktivně postavit (a zmírnit pocit bezmoci), je neuvažovat a nerozhodovat za něj, ale za sebe. Jak jsem vám napsal minule: co už je pro vás přijatelné a co ne... a být důsledná.