Otazka
xxx
Zjistila jsem,že moje dcera šnupe pervitin a je to už asi 2 roky...Vůbec nikdy jsem si toho nevšimla,nepřipadala mi jiná,až na nějaké občasné změny nálad...Co mám dělat?Mám ji odvézt do nějaké léčebny,zakázat jí chodit ven nebo jak to mám řešit?Pořád mi tvrdí,že není závislá,že to dělá jen občas,ale když to dělá tak dlouho,tak už přece musí být závislá ne?Je chyba ve výchově nebo kde?Má skoro všechno povoleno,,dostává kapesné 500Kč na měsíc,tak kde na to bere peníze?Jsem úplně zoufalá a nevím,jak to mám řešit!Poraďte mi prosím...

Odpověděl: Jakub Minařík
Kdybyste byla z Prahy, asi bych vám nabídl, ať se stavíte. A kdybyste byla odjinud, asi bych vám někoho doporučil ve vašem okolí. Ale nevím odkud jste.
Jinak po dvou letech užívání pervitinu nějaká závislost již bývá na obzoru. A to i když člověk jen šňupe. Nu a pokud dcera skutečně není závislá, nebude problém toho nechat. Alespoň na nějaký čas. Může to být takový test. Kde dcera bere peníze, popřípadě drogy - po tom bych na vašem místě snad raději nepátral.
Jinak: Nevím kolik je dceří, ale obecně platí že ji do kléčebny vezmou jen tehdy, když se bude chtít léčit. Jinak ne. Nu a s tou chybou ve výchově - můžu vás uklidnit, že tím to nebývá.
Jak tak na to koukám, tak jsem docela převzal váš styl a je to takový pátý přes devátý. Tak se omlouvám. No, pokud jste z Prahy, tak se ozvěte. Dohodneme se na nějaké schůzce - tedy - budete-li mít zájem. Jinak telefon je 220 80 31 30. :-)