marihuana
med
Existuje neco jako abstinencni syndrom po marihuane? Bratr po 4 letech koureni (cca 4x denne) nyni par dni nekouri a ma silene stavy , deprese, skoro halucinace, obcas poruchy videni, pocit "duseni se", proste to vypada jako abstak. Nic nebral. Lze mu nejak pomoci???

Odpověděl: Jakub Minařík
Mno, mohlo by to být po vysazení marihuany i když je to dost netypická reakce. asi by se našla nějaká medikace - ale skorem bych doporučil - pokud to nevypadá na hospitalisaci na JIP nebo na psychiatrii. Pokud ano, neváhejte. Protože to nejspíš nebude od trávy a spouvislost bude spíš náhodná. Stejně bych asi postupoval, pokud by se příznaky zesilovali, nebo zhoršovali, či neodezněli do dalších pár dnů.
Jinak pomoci by mohli vitaminy, magnesium (tablety nebo minerálka magnesia), přiměřený pohyb, pravidelný režim, dostatek tekutin a taky jídla. Na uklidnění je dobrý meduňkový čaj. Ale opakuju - pokud by se to horšilo a nebo nemělo tendenci odeznít, zajděte alespoň za praktickým lékařem.