vliv thc na erekci
minka
Zajimalo by me, zda ma kazdodenni koureni marihuany vliv na erekci? Pritel neni schopny erekci udrzet. Kouri cca dva roky. Chodime spolu kratce, vsechno je perfektni, jen se proste nemuzeme pomilovat.... Rika, ze pred tim problem nemel, je to pro nas oba nova zkusenost. Dekuji, Minka

Odpověděl: Jakub Minařík
Ano. To vypadá, že přítel moc hulí. A´t zkusí tak alespoň na 1-2 měsíce thc úplně vysadit, upravit životní styl, tj. nekalit, dost spánku, přiměřeně jídla, tekutin (nemluvím o alkoholu, ten by měl taky vysadit - erakci totiž taky zrovna nevylepšuje), dobré je přiměřeně se pohybovat a trochu sportovat. Vitaminy (hlavně vit. E) a ionty by také mohli pomoci, Mužná síla se mu jistě vrátí. Kdyby ne, tak se ozvěte. :-)
P.s. Přeji vám dostatek trpělivosti a příteli úspěch. Není zač.