thc a erekce
minka
Behem cekani na odpoved, jsem z predchozich dotazu v podstate nasla odpoved na svoji otazku. Mohli byste nam, prosim, poradit co dal? Omezit koureni marihuany nebo uplne prestat, kdy bude nasledovat zlepseni atd. dekuji Minka

Odpověděl: Jakub Minařík
Ano, před chvilinkou jsem odpověděl. Pokud byste chtěli, tak se klidně stavte. Ona ta erekce je potvora. My muži to míváme tak, že znervózníme-pak tím spíš nemáme erekci-tím jsme zas nervóznější-a nakonec máme pocit, že jsme impotenti. A tak i když se to každému muži někdy stane, že selže je o tom relativně málo zpráv, neb mezi sebou si muži povídají o tom jak jim stál jako stožár a partnerku ránu museli odvézt do práce na kárce. Ale o tom, jak člověk nebyl úspěšný se nemluví. Leda tak, že se člověk zamyslí a pak si vzpomene že se mu to vlastně jednou taky stalo, ale to už je dávno, .. :-) Ale realita bejvá často jiná. Spíš většionou, než často.
P.s. Když dorazíte, tak vám povím vtip proč ženy vždycky bouraj, když jedou do práce. Je ze stejného soudku jako ta erkce jako stožár, resp. naopak. :-)))))