Vdechování toluenu
Zoga
Dobře,budu se snažit.Ikdyž si myslím,že narážím stále na stejné typy klukú.Ale vážně si tentokrát budu dávat větší pozor.Jestli se naskytne problém,opět se Vám ozvu,ale už nikdy v životě nechci zažít to,co jsem zažila.Mějte se!!! JANA-ZOGA:)

Odpověděl: Jakub Minařík
Prima. Rád vás zas uslyším. Jen mě tak napadá - asi máte spoustu problémů. Možná i sama se sebou. Možná, že ani nemáte čas si je uvědomit, právě pro svoje partnery. Zkuste možná hledat spíše méně závazný, krátkodobější vztah a myslet více na sebe. Možná se vám podaří uvědomit si co se s vámi vlastně děje a taky možná - kdybyste měla dojem, že je toho víc by stálo za to se pokusit najít nějakého psychoterapeuta na alespoň krátkodobější psychoterapii. Třeba by vám to mohlo pomoci, abyste si udělala jasněji. Mějte se !!! :-)