To snad nemyslíte vážně???????????????????????????
Zoga
Vy jste se snad pomátl na rozumu?? Já jsem úplně normální,a rozhodně nejsem CVOK!!!!!!!!!!! Vím,co se semnou děje,a pomuže mi jedině normální kluk,který mě bude milovat,a nééééé nějaký úchylný psychiatr!!!! S tím se jděte bez prominutí VYCPAT!!!!!! Radila jsem se s vámi o mém příteli,a nechci se radit doprdele o mém zkurveném životě,o kterém vy víte velké Kulové..... Dejte mi už konečně svatý pokoj a říkám vám,že vy jste zodpovědný za muj dojebaný život. Sbohem Jana.

Odpověděl: Jakub Minařík
Aha. Omlouvám se a nechtěl jsem se vás dotknout. Ale pokud máte pocit, že to co bylo za těmi možná neplatí a že žádné problémy nemáte, tak není třeba nadávat. Tohle byla nabídka, kterou vyslovuji často a která je opravdu jen k vaší úvaze. A nikdo jiný do toho nemá co mluvit. Pokud vy sama nemáte pocit, že máte problémy, a jak vy říkáte: nechci se radit doprdele o mém zkurveném životě,o kterém vy víte velké Kulové, tak není co řešit.