vosí hnízdo - pro Báru Orlíkovou
Děkuji za radu, ale pořád si nejsem jistá. Musím se přiznat, že nejste jediná poradna na kterou jsem se obrátila a názory odborníků se dost liší, takže v tom docela tápu. Taky je mi jasné, že písemnou formou se asi nedá řešit všechno, Pořád si ale myslím, že i kdybych šlápla do toho "vosího hnízda", nejspíš by se tím momentálně situace zhoršila, ale přeci jen při pohledu do budoucna by se to mohlo upravit. Nejspíš jsem se špatně vyjádřila nebo moje psaní nesprávně vyznělo, ale slečna o které píšu se účastnila psychoterapie po onom incidentu, dokonce trpěla i anorexií, ale její terapeutka uznala podle mého dázoru dost předčasně, že její stav se zlepšil a další návštěvy již nedoporučila. Víte, mám pořád pocit, že by matka mohla zasáhnout, protože vztah mezi nimi je velmi vřelý a navíc je tam v rodině ještě mladší sestra, která by si z toho mohla vzít ten nesprávný příklad, pokud by s tím matka nic nedělala. Zatím nic nepodnikám, vím, že to musím pořádně promyslet a uvážit. V každém případě vám budu vděčná pokud mi ještě jednou napíšete váš názor. Děkuji P.H.

Odpověděl: Bára Orlíková
Omlouvám se za pozdní odpověď, ale technickou chybou byl způsoben výpadek serveru v několika posledních dnech. K vašemu dotazu vám asi nic nového nenapíšu. Být na vašem místě, asi bych do toho opravdu nevstupovala. Vím, že je složité se v tom orientovat, zvlášť, když máte rozporuplné informace z více stran. Já jen vycházím z vašich informací a touto formou si netroufám potvrdit vám, že vstoupit do toho je lepší než situaci neřešit. Kdyžtak mi napište na můj mail orlikova@sananim.cz a zkusíme k tomu ještě něco vymyslet :-)