Otazka
Jo
Dobry den,moji kamosce je 15 a jeste neni vyvinuta-vite jak to myslim..No a zahrava si s pikem.Myslite ze to muze mit vliv na jeji vyvin?Muzou ji kvuli piku nevyrust prsa?Vim ze je to trapna otazka,ale zajimalo by me to.Odpovezte prosim...

Odpověděl: Jakub Minařík
No, rozhodně se může vývoj dost razantně opozdit. Ono přec jen - člověk k vývinu potřebuje dost energie a pervitin s tou energií nakládá velmi neefektivně. Asi tak jako místo abyste si nanosila dřevo do kamen tak uděláte venku táborák. Doma mít teplo asi moc nebudete.
Ještě mě napadá, že jsou ženy. kterým prsa nevyrostou jaksi přirozeně. Mohou se jim zvětšit až v souvislosti s těhotenstvím, nebo hormonální antikoncepcí.
A trapná otázka to není. Možná je lepší, než mnoho jiných, na které odpovídám.