Co s fetakem
zdenek
Jak dalece ma mit rodic trpelivost s fetujicim synem. Slibi, porusi slib. Kde je hranice. Kdy nastane cas vyrazit ho z domu. Popripade kde je mozno si na toto tema popovidat.

Odpověděl: Pavel Kubů
Obávám se, že tohle je příliš složitá záležitost na to, aby se to dalo vyřešit krátkou odpovědí po internetu. Nejlepší bude, když se obrátíte na Kontaktní centrum v místě, kde bydlíte, tam budete mát možnost si o tom promluvit. Pokud jste z Prahy, zkuste se obrátit na Denní stacionář (MUDr. Minařík). tel.: 2 20 80 31 30. V Denním stacionáři fungují pravidelná skupinová setkání pro rodiče, kteří mají podobnou zkušenost jako vy. Získáte podporu a informace, které potřebujete. Kdyžtak napište, odkud jste a já vám zkusím najít vhodné kontakty.