Detox
lucy
Zajimalo by me,jestli muzete rodinneho prislusnika (konkretne sourozence) odvezt do nemocnice bez jeho souhlasu na detox nebo jestli s tim musi souhlasit eventuelne neco podepsat?

Odpověděl: Jakub Minařík
No pokud nebude ve stavu který by ohrožoval jeho život, tak ho proti jeho vůli nepřijmou a často musí i něco podepsat. Často ho nepřijmou i když chce a nemá zajištěnou následnou léčbu ústavní, nebo alespoň intensivní ambulantní, např. typu denního stacionáře - nebo - pokud je dobře sociálně stabilizovaný - třeba manager, který pracuje, má rodinu děti a usus heroinu byl jen ročni oulet a je jasné, že bude 2x týdně docházet na terapie a kontroly moči.... To proto, že pouze detoxifikace je většinou na ....