co delat
marcela
bojim se o kamose tvrde drogy se pro ne stavaji samoyrejmosti a ja s tim nemuzu nic delat ,jen se s nimi hadam,ale to neni reseni

Odpověděl: Bára Orlíková
Moc možností, co dělat, opravdu nemáte. Mohla byste kamarádům předat kontakty na naší poradnu nebo na Kontaktní centrum, aby věděli, kam se obrátit, když by se dostali do větších potíží. Můžete je upozornit na rizika, kterým se vystavují, když si v ve sloupci vlevo vyhledáte informace o drogách. Ono přesvědčit někoho, aby s drogami přestal, když v nich zatím nevidí žádný problém, moc nejde. Hlavně si na sebe dávejte pozor a nenechte se do toho zatáhnout. Hodně často se stává, že ten, kdo chce někomu pomoct z drog, do nich vlítne taky :-( Když byste chtěla nějaké další informace, zase napište.