Heroin
Kaminek
Muj pritel je zavisly na heroinu.Chce se lecit,ale pry k tomu potrebuje codeiny.Co to vlastne codeiny jsou a daji se sehnat i bez lekarskeho predpisu?

Odpověděl: Jakub Minařík
Kodein je opiát podobně jako heroin, jen mnohem slabší. Bez předpisu vám je v lékárně nedají abude třeba mnoho balení tohoto léku. Navíc - pravděpodobně nebude mít podomácku nasazená medikace bez dostatečné podpory nějaké léčebné instituce valný efekt. Vašemu příteli bych doporučil, aby zašel někam, kde se zabývají léčbou drogových závislostí. Tam mu pokud se s nimi dohodne na spolupráci mohou předepsat i nějaké léky které mu pomohou zvládnout odvykací příznaky (většinou subutex). Kdyby přítel chtěl, stačí napsat, nebo se zastavit. :-)