heroin
jana
je mi 32 let a včera jsem zjistila, že můj manžel bere heroin. nevím co mám dělat a ztácí se peníze, musím všechno hlídat, lže, myslela jsem, že hraje automaty... na záchodě jsem viděla jak kouří něco z alobalu. řekl, že je to heroin. prosím pomozte mi jsme spolu už 10 let, prosím co mám dělat??? bere to asi půl roku, děkuji jana

Odpověděl: Bára Orlíková
Tahle situace je docela závažná a složitá na to, aby se dala vyřešit jen odpovědí po internetu. Chápu, že se v tom teď cítíte hodně nejistá a nevíte, kam se obrátit, ale bylo by asi nejlepší, kdybyste o tom mohla mluvit s někým osobně a poradit se o tom, jak s tím naložit a jaké jsou možnosti řešení, a nejlépe přijít i s manželem, pokud k tomu bude ochoten. Existují různé možnosti, jak situaci zvládnout, jen je nutné konzultovat, jaká varianta by byla v dané chvíli nejvhodnější. Bude nutné o tom s manželem promluvit, ujasnit si, zda je ochotný pro to něco udělat, stanovit si nějaká pravidla týkající se společného soužití, financí a podobně. Jestli jste z Prahy, můžete se obrátit na Denní stacionář, na dr. Minaříka, adresa je Janovského 26, Praha 7, tel. 220 80 31 30. Pokud nejste z Prahy, tak napište, odkud jste a já se vám pokusím najít nějaký vhodný kontakt. Zatím držím palce vám i manželovi :-)