moje dcera kouří marihuanu,přiznala se že brala perník
mirek
Sledujeme u dcery sklon k alkoholismu,koří i marihuanu a přiznala se nám že skusila i perník. Bude jí 18za týden dnes jsm zjistili že spronevěřila asi 2500 které dostala na různé kurzy cestovné a na vánoční dárky. Neustála lže. Voný čas na dědině tráví převážně v hotinci kde hraje kostky o peníze. Myslíme si se ženou že peníze které spronevěřila použila na zaplacení drog.Na vesnici kde žijeme ,děcka jejího věku nemají nic jiného, než vysedávat v hostinci .Když ji něco vyčítáme ,říká že tam chodijou všeci.Prosím odpověztemi kde se mám obrátit

Odpověděl: Martin Hulík
Stálo by za to obrátit se na nějakého odborníka v okolí vašeho bydliště. Když nám napíšete, odkud přibližně jste, pokusíme se vám najít vhodný kontakt. Ideální by bylo, kdyby jste mohli docházet někam na konzultace všichni tři - vy, vaše paní a dcera. Pokud se vám zatím nepodaří dceru přesvědčit, ještě nění vše ztraceno. V centrech, které se zabývají prevencí a léčbou závislostí, bývají často programy pro rodiče. Tam si můžete ujasnit další postup. Obrátit se na odborníky bývá výhodné: drogový problém v rodině umí dosavadní vztahy zásadně narušit. Vy a vaše manželka ale budete muset být jednotní a trpěliví, abyste se dobrali nějakých výsledků.
Váš dotaz přesahuje možnosti této poradny. Takže vám přeji hodně síly a pokud stojíte o slíbený kontakt, znovu napište.