Link
Viktor
1. Mam pritelkyni v Rakousku, bezne pouziva marihuanu, ridceji LSD a kokain. Chtel bych se zeptat, jestli nevite o nejake obdobne site v nemcine nebo anglictine. Spis mi jde (zatim) o objektivni informace o skodlivych ucincich drog nez o poradni centra. 2. Take by me zajimalo, kde se muzu naucit anglicke a nemecke slangove vyrazy souvisejici s drogami. Dekuju.

Odpověděl: Bára Orlíková
Omlouvám se za pozdní odpověď. Můžu vám doporučit pár odkazů, kde informace hledat. Všechno je to v angličtině, když by vám to taklhle nestačilo, pokusím se vyhledat něco i v němčině. www.ndh.org.uk nebo www.adin.com.au nebo www.nida.nih.gov. Případně se můžete podívat na naše stránky Drogového inofrmačního serveru, tam můžete najít některé zahraniční články, výzkumy a odkazy. Ohledně toho drogového slangu, existují překladové slovníky zaměřené výhradně na překlad slangových výrazů, nevím nakolik je v tom i drogová problematika, ale něco byste tam určitě našel. Náš slovníček v červeném sloupci vlevo je bohužel pouze v češtině. V případě, že se vám jedná o konkrétní výrazy, možná bych vám s pomocí kolegů, kteří jsou v angličtině a němčině zdatnější, mohla poradit. Doufám, že v odkazech a slovnících najdete, to co potřebujete. Hezký nový rok.