Bara Orlikova
jitka
Mula Baro,moc Vam dekuji za rychlou odpoved.Vim, ze to neni jednoducha situace a je lepsi uzsi kontakt s odbornikem. Kamaradka je z Turnova a opravdu si nevi rady. I ja Vam preji v novem roce hodne stesti a pokud mozno malo problemu s drogou. Jitka

Odpověděl: Bára Orlíková
Bohužel se mi nepodařilo najít žádnou vhodnou službu v Turnově, v libereckém kraji jsem našla tyto organizace, kam je možné se obrátit.
ARX-Krizové centrum, U Balvanu 2, 466 01 Jablonec nad Nisou.
AT poradna, Kláštěrní 117/2, 46001 Liberec, tel: 485 312 794.
K - centrum, Hálkova 1794, 47001 Česká Lípa, tel: 487831545, 777932717
K-centrum, Rumunská 56, 460 01 Liberec, tel: 482710276, 48424360.
V libereckém kraji jsou i další centra, ale v tomto případě nejsou úplně vhodná (terapeutická komunita Nová Ves, psychiatrická oddělení nemocnic, doléčovací centrum pro lidi po léčbě z drog...). Nejlepší bude se nejprv obrátit na K-centra, tam by měli být k poradenství ohledně tohoto problému nejvíc kompetentní. Když by kamarádka potřebovala další informace, může se obrátit i na nás přes tuto poradnu nebo na některé z našich center (ovšem sídlíme v Praze, což pro ni asi není ideální). Kdyžtak zas napište.