perv.+ marihuana
anna
Díky pane doktore. S ním je to těžký, nebot říct mu, at najde nějakou pomoc, by u nej nemelo odezvu. zkousela jsem mu jemne naznacit, ze mam o nej strach a ze opet nekam pada, ale on se vymlouva ze ne, at o nej nema strach. Vite, ten minulý rok jsem s e snažila věnovat se mu maximalně, dala jseme mu spoustu svých sil a energie, podpory, nekritizovala ho za to, ze si píchá. To se později objevilo jako dobrý systém, sám mi řekl, že to mělo odezvu a hlavně tím, že jsem mu za to nenadávala. Jenže, on už je to skoro rok, a moje nervy i trpělivost naznačují, že už nemám na to, být tím "strážným hodným andělem", věřte že mám někdy takovou chut totalně vybuchjnout, protože jsem si myslela, že je ok a stale neni. Myslíte si, že říci mu narovinu " bud já nebo tráva", by bylo dobré, či to mělo nějaký efekt? já už fakt nevím, co jinýho...... Děkuji PS.: Vám taky štastný Nový rok, hodně pracovních a osobních úspěchů.

Odpověděl: Jakub Minařík
Trochu se potácím mezi úvahou, zda je to kamarád, nebo milenec. Obé s sebou nese své. S partnerem je to rozhodně mnohem těžší.
Jestli se jako strážný anděl cítíte vyčerpaná, tak není divu. Nemyslím si, že musíte vybuchovat, ale můžete mu říct co se ve vás děje. Měl by to vědět. Můžete mu své pocity jen sdělit, aniž byste na něj v danou chvíli křičela - i když to by bylo to, nač máte chuť. Na druhé straně, jistou ostrost by si to mělo zachovat - tj. řeknete mu co si o tom myslíte a necháte ho s tím. Nepouštěl bych se moc do diskusí a vyslíchání, hlavně tehdy, není-li tomu nakloněn. Když to nebude mít efekt, tak varianta buď já a nebo tráva taky není špatná. Může to být dokonce v danou chvíli velmi vhodná intervence - prostě mu řeknete - tudy cesta nevede. Jen si dejte pozor když ho budete odmítat - aby to nebylo moc příkré. Mohlo by ho to demotivovat. Jde o to to vhodně načasovat. :-)
Dík za přání a držte se. Mám dojem, že i vy jste dost ohrožená možným užíváním drog. Vím že se asi v tuhle chvíli uvnitř bouříte, ale zkuste brát tohle varování dost vážně. Ono jedno z pravidel naší práce říká, že musíme přežít sami, jinak nikomu nepomůžeme. Zkuste nanto myslet. :-)