Kamaradka, house party, drinky a extaze
Hase
Dobry den, moje kamaradka miluje dance party a house party. Takze se pravidelne dopuje energetickymi drinky, obcas si da extazi. Rada bych se dozvedela, nakolik je piti techto drinku (okolo tri denne, kdyz jde na party, tak i pet) skodlive, navykove. A samozrejme, jak ji muzu pomoct, cim motivovat. Jak ji odradit od uzivani techto podpurnych latek. Dekuju moc za odpoved, Hase

Odpověděl:
Energetické nápoje jsou zcela legální a poměrně neškodné - když je člověk jinak zdravý, dospělý a příliš nepřekračuje doporučenou dávku, která bývá vyznačená na plechovce. Obsahují hlavně cukry, vitamíny a kofein. Nesrovnatelně vyšší rizika s sebou nese užívání extáze. Přečtěte si v sekci Halucinogeny kapitolu MDMA/extáze, kde najdete základní informace o této droze.
Jak pomoci kamarádce? Doporučil bych spíš nechat to na ní. Spousta lidí začalo brát drogy ve snaze pomoci a pochopit své blízké. Dejte jí najevo váš postoj, ale poprat se s tím musí sama - když bude chtít.