Nevim co dělat
Lukas
Zdravím,mám problém,moje holka(21)chodí tak jednou do měsíce na různé technopárty,a užívá extáze.Na tom by nebylo až tak nic hrozného,kdyby ji nebrala hned 2-3 za večer,a ještě to nedokrmovala nosem..Mám o ni strach,a nevím co delat,dost se s tim trapím.Zkoušel jsem s ní promluvit,ale ona tvrdí že to zveličuji,a že to chce čas než s tím sekne.Neuvědomuje si ale následky do budoucna,zdravotní,tak i ty ze stratí kluka který ji miluje.Co mám dělat,mam jí dát ultimátum?Bud já,a nebo akce spojené s užíváním drog?Dekuji předem za radu....

Odpověděl: Jakub Minařík
No, pokud dáte ultimátum, tak se připravte na to, že ho budete muset splnit, jinak je to ultimátum na ... Pokud jde o to, co popisujete, tak to je fakt v nepořádku už pro to, že nemusí být bezpečná ta interakce. EXT je jakž takž bezpečná samotná (mluvím o bezpečnosti při jednorázové intoxikaci při zachování bezpečnostních pravidel, ne o tom, že je užívání v pohodě - kdyby si to tak chtěl někdo ze čtenářů vyložit :-), ale kombinace mohou být smrtelné. Víte - jestli jste rozhodnutý, tak do toho běžte. Možná fakt, že i přez city které k ní chováte není pro vás jako uživatelka drog přijatelná by jí mohl přinutit k zamyšlení a změně. Jen si dejte pozor, ať to celé nepřevezmete na sebe. Pokud by se vaše přítelkyně rozhodla abstinovat - tak je to její rozhodnutí - vy ji můžete jen pomoci.
P.s. Jen varování - ze zkušeností vím, že nebývá úplně plané - dejte si pozor, ať se nerozjedete s ní. Stane se to na to tata. Stačí jen - dáme si spolu naposledy ...a jste v tom s ní.