Ketamin
broucanek
muj pritel uziva ectasy, acid/LSD/ a novodobe Ketamin. Dava si jen pres vikendy a pres tyden je normalni pracovity clobrda. Ale i pres to si myslim, ze di dava docela dost. Jak moc to ovlivni jeho psychyku kdyz je to jen pres vikendy? Nemyslim, ze by se zblaznil, ale urcite to ovlivni co je pro nej v zivote dulezite.

Odpověděl: Bára Orlíková
Pochopitelně, že užívání těhle látek bude mít vliv na psychiku, i při téhle frekvenci užívání. U extáze hrozí riziko rozvoje depresivních nebo psychotických stavů u predisponovaných osob, užívání extáze dle posledních výzkumů negativně ovlivňuje spánek a kognitivní funkce (paměť, intelektové schopnosti) a existuje riziko psychické závislosti. Životu nebezpečná je kombinace E s antidepresivy typu iMAO, riziková s alkoholem a jinými stimulanty. U LSD je taktéž nebezpečí rozvoje psychických potíží psychotického charakteru, rozvoj závislosti není úplně prokazatelný. Ketamin je vysoce návyková látka, časté užívání vede k poruchám vědomí, neurózám a dalším psychickým poškození. Vysoce riziková je kombinace s alkoholem a sedativy. Navíc, pochopitelně užívání těhle drog ovlivňuje i to, "co je pro něj v životě důležité". A víkendové užívání není nevinné, vzít si některou z těch uvedených látek jednou za týden je dost často, v tom máte zcela pravdu a navíc, pokud v tom přítel bude pokračovat dál, obzvlášť s tím ketaminem, tak se možná intervaly budou zkracovat... :-( Dávejte si na sebe pozor, ať se nenecháte přemluvit k nějakým neuváženým experimentům. Můžete si přečíst i informační texty pod kolonkou Halucinogeny v levém sloupci stránky. No, když byste k tomu chtěl/a vědět něco dalšího, tak pište, jsme vám k dispozici.