Jak?
janca
dobry den jednou sem sem psala ohledne sveho 17 bratra chtela bych vam moc podekovet protoze diky vam sem to rekla svym rodicum a asi se budete divit ale oni to vzali super i kdyz nerikam ze je to nemrzelo ale s brachou si promluvili a on souhlasil s lecbou.ale asi nejhorsi na tom je ze semnou moc nemluvi nevim proc ale asi to bude kvuli tomu ze sem ho praskla ale dneska vim ze sem udelala to nejlepsi.dekuju ahoj jana

Odpověděl: Bára Orlíková
Jsem ráda, že to takhle dopadlo. Abych pravdu řekla, měla jsem o vás docela starost, že je toho na vás moc a že vás to zahltí, pokud se o problému rodiče nedozví. Mrzuté samozřejmě je, že to bratr nese úkorně, ale sama říkáte, že jste si jistá tím, že jste udělala dobře. Myslím, že se váš vztah zase upraví, až se bratr dá trochu do pořádku, protože mu asi časem, dříve nebo později dojde, že to prostě jinak vyřešit nešlo. Když byste potřebovala vědět cokoli dalšího, tak klidně pište. Držím palce vám i bratrovi.