106986-zjisteni drogy
misa
dekuji za Vasi ochotu.pritel se snazi abstinovat od marihuany.potrebovala jsem vedet, za jakou dobu se mam presvedcit formou testu(je ochoten ho podstoupit)o jeho abstineci.dekuji a hodne stesti ve Vasi praci

Odpověděl: Bára Orlíková
No, nevím, důvěra ve vztahu je dost křehká věc. Samozřejmě neznám důvody, ze kterých se váš přítel rozhodl přestat s marihuanou ani nevím, co vás vede k tomu, že ho chcete títmo způsobem kontrolovat. Zvažte, zda je nutné ověřovat abstinenci vašeho přítele prostřednictvím testu... i když je ochoten na něj přistoupit. Mám zkušenost, že se partnerské vztahy s takovými záležitostmi vyrovnávají špatně... ale je možné, že pokud se na tom ob dohodnete a jste schopní o tomhle tématu otevřeně komunikovat, tak to může fungovat. Mám pocit, že pokud na kontrole a testování trváte, bylo by lepší nechat to na někom třetím (a tím myslím někoho z odborníků), pokud jde o záležitost v partnerském vztahu. Ale je to pochopitelně na vás. Hodně štěstí vám i vašemu příteli.