podezreni
ericka.k
mamtakovi problem myslim si ze mnemuj pritel lze v tom ze bere piko slibyl mi ze skonci nebo se snim rozejdu on na to pristoupil.ja se mu snazim verit ale je to cim dal divnejsi porad nekam jezdi rano se probouzi zdivnou naladou odejde a vrati se uplne jinej jako kdyby ti nebyl on.ja nevim jestli mu mam verit on rika ze jen huli ze to nejde prestat na jednou a ze natom "byl"spatne to byl.jak to mam zjistit?a jeste jednu vec chtela bych to skusit abych se vzila do sitaace proc to dela co mu to prinasi ja sem jen zatim parkrat hulila ganju.myslite ze je to dobry napad??dekuji predem za odpoved naschle

Odpověděl: Martin Hulík
Jestli opravdu bere P, určitě na to dříve nebo později přijdete. Zkuste na něj trochu zatlačit a chtít jasné informace. Dobré by bylo, ať už potíže s pervitinem měl nebo stále má, aby byl v kontaktu s nějakým vhodným zařízením. I komu jej můžete vést.
Na druhou stranu, zkoušet pervitin, abyste se do toho "vcítila", je úplná pitomost. Jemu nepomůžete, daleko spíš do toho zahučíte, ani nebudete vědět jak. Jestli máte tyhle tendence, na vašem místě bych uvažoval o ukončení vztahu, protože je zřejmě pro vás rizikový.