PERVITIN
sentence
Chtela bych Vas poprosit o radu. Clovek v mem nejblizsim okoli se po roce abstinovani vratil k pervitinu.Pervitin si aplikuje denne. Behem prvnich 3 tydnu spadla s vahou o 13 kg,Asi mi reknete, ze bychom meli jeji kroky smerovat k leceni, ale bohuzel neni to tak jednoduche.A jelikoz uz d Dekuji Vam mnohokrat O. snad se mi dovede ji presvedcit, aby vyhledala alespon odbornou pomoc, myslim, ze je z neceho nestastna , rika ze vlastne nevi co pro ni ma smysl...a i kdyz je schopna chodit do prace , desi me predstava, ze tohle jednani je zamerne sebezniceni.

Odpověděl: Petr Nosek
"Pokud mohu doporučit, tak zkuste na otoky a modřiny použít mast Ketazon Compositum (pokud jej neseženete v lékárně, což nepředpokládám, lze použít i Ketazon + Heparoid 1:1). Nejlépe je mast nanést a zakrýt neprodyšným materiálem (igelitový pytlík). Poté nechat minimálně 4-6 hodin aby se mast zapařila a vstřebala do pokožky. Na pokožku hodně mastný krém a vitamín D. Pokud jde o vitamíny, je třeba počítat s tím, že organismus, jehož imunita je zatěžována nadměrným způsobem (i.v. aplikovaný pervitin) je vždy vysilován a působení vitamínů je do určité míry jakoby rušeno neustálým přílivem cizorodých chemických látek. Některé vitamíny jsou při jejich nadbytku bez užitku vylučovány, takže je zbytečné snažit se kompenzovat vše jejich nadužíváním. Plně myslím postačí jeden multivitamín, nějaké stopové prvky a vitamín C. Ještě bych rád dodal, že i když řadu těchto příznaků doprovázejících dlouhodobé užívání lze zmírnit, ne vše lze odstranit zcela. Možná bohužel, ale viděno z druhé strany - je to jedna z věcí, které mohou pomoci Vaší přítelkyni ""prohlédnout"" a zjistit, že ne vše je úplně v pořádku a pomoci vyvolat snahu něco změnit. Vím, že Vaše postavení není snadné, oceňuji Váš přístup a přeji mnoho trpělivosti. V případě potřeby je možné se v podstatě v kterékoliv fázi užívání obrátit na některou z odborných institucí, které Vám mohou nabídnout některou ze svých služeb."