Rada
xx007
Prosím, existuje na WWW stránkách nebo literatuře návod jak postupovat, když mám podezření, že mé dítě bere drogy? Nerad bych udělal chybu a zavřel si k němu cestu pro další komunikaci jak z tohoto problému zdravě vyjít. Dále bych prosil o kontakt na poradnu ve Zlínském kraji, kde by mi mohli poradit asi nejlepší postup v tomto případě. Děkuji

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, co se týče literatury, je jí jistě spousta, uvádím tedy jen některé tituly: "Drogová závislost - Může být ohroženo i vaše dítě", autor Jiří Presl, Maxdorf, Praha 1994 - 5; "Alkohol, drogy a vaše děti", Karel Nešpor, Ladislav Csémy, Sportpropag, Praha 1992;"Drogy - Mohou být ohroženy vaše děti?", PrevCentrum, PrevCentrum, Praha 1997. Pokud byste se chtěl poradit s někým "na míru", můžete kdykoli napsat sem na poradnu a rádi s vámi situaci probereme, nebo zavolat do K-centra SANANIM na 283 872 186. Uznávám ale, že ze Zlína je to trochu daleko, takže Vám bližší zřejmě bude Zlínské K-centrum HAUS, v Gahurově ul. 5, tel. 577 243 108, nebo AT poradna. Na ní získáte kontakt buď ve Zlatých stránkách nebo u krajského protidrogového koordinátora, adresa: tř. T. Bati 3792, kontakt. osoba: Ing. Miroslav Šot, tel: 577 043 111. Tam byste dostal kontakty i na veškerá ostatní zařízení v okolí, která se závislostmi zabývají. Doufám, že z těchto možností si něco vyberete, pokud ne, zkusíme vymyslet něco jiného. Přeji mnoho štěstí při řešení Vaší, jistě nelehké, situace. S pozdravem Jana Justinová