marihuana
jula
Byla jsem vychována milujícími rodiči s tím, že droga je špatná věc. A byla jsem vychována tak dobře, že i když jsem přišla do styku s lidmi, kteří drogy brali, tak mě v životě nenapadlo, že bych to měla zkusit, možná jsem si i říkala, že mám své rodiče tak ráda, že bych jim to nemohla nikdy udělat. A tak jsem lidi na drogách odsuzovala. Před dvěmy lety jsem se seznámila se svým nynějším přítelem - který kouří marihuanu - často - skoro denně..Věděla jsem do čeho jdu, ale nebrala jsem to vážně. Až se z toho vyklubal nádherný vztah.. Bohužel vyklubal se z toho i můj denodenní boj - mám s takovým člověkem být - prostě nemůžu přenést přes srdce, že tak hulí.. Jakékoliv rozmluvy o tom většinou nevedou k ničemu. Před dvěmy měsíci se rozhodl přestat - vážila jsem si ho jako nikoho na světě, ale nebyla jsem schopna s nim o tom mluvit, jaké má pocity a chutě - ale věděla jsem, že to nezvládá.. No a tak jsem, bohužel podezíravě prohrábla jeho věci a našla zase hulení.. Možná, že hulil celou tu dobu, ale já jsem byla kldná, nepoznala to na něm, jakýmkoliv způsobem to do našeho vztahu nezasahuje.. A teď když to vim, jsem zas nešťastná.. Je tak strašně těžký se o tom s nim bavit.. Znáte nějaký případ, kdy člověk, který nehulí může existovat s člověkem, kterému prostě tráva něco, co já nechápu...?

Odpověděl: Jakub Minařík
Jistě existují páry, kde jeden hulí a druhý ne. A taky - ono to hulení časem také přestane být zábavné - takže i zapřísáhlí huliči se s tím nějak vypořádávají - a problém jaksi zmizí. Pokud vám to ale nevadí - tak bych to možná tolik neřešil. Pokud byste s tím ale smířit neuměla (nebo nechtěla) - nezbyde než tlačit a nebo utéci. A pokud by měl problém přestat váš partner a nešlo by mu to - i když by chtěl - může se zastavit - rádi mu nabídneme pomoc. :-)