Otazka
ericka.k
o vikendu se mi priznal sem stoho uplne zdrcena co mam delat nejradeji bych mu to vse vratila at vi jak na tom je ale ja takova nejsem.nejhorsi natom vsem ze mi natom pitomci zalezi jeste vic a nedokazu si predstavit bejt bez nej a take nechci aby bral Peri.vimlouva se na to ze jen prodava ale to je blbost tatu prachace koupi mu co mu na ocich vidi a on mi rekne ze si musi videlat takovimhle zpusobem ja nevim jak dal strasne me to trapi prosim napiste .ja nemam pristup na net kazdy den tak nemusite pospichat ale byla bych vdecna kdybiste mi poradil dekuji ERIKA

Odpověděl: Martin Hulík
No, Eriko, asi je to šok, ale aspoň víte, jaká je zhruba situace. Rozhodnout se, co s tím, nemusíte hned a sama. V klidu si to promyslete a klidně pak znovu napište. Zvažte, jaká je perspektiva vztahu, co byste teď od přítele chtěla a co už je pro vás nepřijatelné. Pokud mu stanovíte nějaké podmínky či ultimátum (zatím možná není jasné, jestli bere nebo "jen" prodává - i když si osobně nemyslím, že mít vztah s dealerem je nějaké terno), měla byste si být jistá, že to ustojíte, pokud dohodu nedodrží. Obecně platí, že při závislosti na drogách bývá nejlepším řešením léčba. Ale to musí on, vy myslete především na sebe. Víte, co jsem vám psal minule...