nemoc
jjjjj
jak poznam, ze ma moje kamaradka schizofrenii ? driv brala drogy a tak se obracim na vas, protoze nevim, jestli s ni mam chodit. marek

Odpověděl: Bára Orlíková
Nevím, z čeho usuzujete, že by schizofrenií mohla trpět, ale to, že dřív brala drogy neznamená, že nutně musí mít nějakou psychickou poruchu. Možná kdybyste mi k tomu napsal víc... jestli se u ní projevují nějaké stavy, které by mohly napovídat tomu, že s ní není něco v pořádku a které vás vedou k nějakému podezření, ... mohla bych vám k tomu i já napsat víc. Jestli s ní máte chodit, v tom vám asi přes internet neporadím, to si budete muset rozhodnout sám. Jen buďte při rozhodování opatrný. Někdy člověk, který bral drogy, do toho vlítne zas znovu, takže to budete muset mít v případném vztahu na paměti. Kdyžtak zas napište.