ad nemoc
jjjjj
Psal jsem ohledne ty moji kamaradky s tou schizofrenii....no, nekdy zda se mi, ze je mimo, taky mi rikala, ze mela pocit, ze ztraci kontakt s realitou, ze citi kontakt jenom nohama na zemi, a obcas si povida pro sebe..treba ted pujdu tam a tam...no a takhle. drogy nebere pet let a alkohol pije jenom obcas, moc ji nechutna. dekuji marek

Odpověděl: Bára Orlíková
Jak už jsem vám psala, je těžké stanovit, o jaké potíže se jedná, když jsou informace zprostředkované a ještě přes internet. Pokud se sama necítí dobře, tak je asi na místě, aby vyhledala odbornou pomoc. Člověk si může občas povídat sám pro sebe a může to být vcelku v pořádku, ale pokud sama má pocit, že není v kontaktu s realitou a pokud jí to dělá problémy (což z toho ale nevyplývá, jestli se v tom cítí nedobře)... tak to asi nebude úplně OK. Jestliže drogy nebere pět let, tak je pravděpodobné, že to s předchozím užíváním nesouvisí a že jsou problémy jiného rázu, ale jak říkám - těžko posoudit. Možná, že než si s kamarádkou vstoupíte do nějakého inhtimnějšího vztahu, tak uvažte, zda by nebylo od věci jí nabídnout nějaký kontakt na někoho z odborníků... pokud o to bude mít zájem. Kdyžtak zas napište.