zavislost na laxativech
pvc
Mam pritelkyni ktera si vybudovala zavisllost na latce ktera je obsazena v projimadlech zvana laxativa z myslenky a pocitu obezity uziva je jiz dva roky tvrdi ze bez toho nemuze zit nechce tento problem resit jeste studuje a ma strach ze se to dozvi rodice a vse odklada na pozdeji boji se ze bez toho stloustne moc neji v noci nespi je unavena. nevim jak pomoct

Odpověděl: Jakub Minařík
Zkuste přítelkyni přesvědčit, že by asi stálo za to o tom s někým mluvit. Pokud možno dřív, než se dopracuje do stavu,kdy s tím nebude schopna udělat vůbec nic. Zatím, zdá se funguje a má potíže. Až bude mít jen potíže a fungovat nebude, bude to horší. Zatím se dá účinně zasáhnout a s problémem pracovat. Pokud mohu doporučit konkrétní kroky:
- zjistěte, kam se ve vašem regionu může přítelkyně s žádostí o pomoc obrátit
- zkuste se tam podívat, ať víte, co se tam bude dít
- a pak to přítelkyni vysvětlete, vezměte jí za ruku a zaveďte jí tam.
A uvidíte, jak to dopadne. :-)