teď
ája
dobrý den.dnes jsem se rozhodla konečně něco udělat se svým životem.dlouho jsem přemýšlela,že dám perník,protože mě k tomu dohánělo spoustu okolností,ale až teď jsem prohlídla,jak je ten svět drog falešnej!bohužel můj nejlepší přítel na perníku frčí už půl roku a zatím se toho nehodlá vzdát(nebo spíš toho není schopen). chci s ním být stále v kontaktu,protože chci mít přehled o tom,kolik bere,ale bojim se,že se zas dříve či později nechám nějak tím peřím zlákat.. rozhodla jsem se skoncovat s akcema,ale všichni kolem mě jezdí a samozřejmě dávají.v poslední době se naše rozhovory stejně točily jen kolem drog a techno... nevim jak se toho mám všeho vzdát?mám teď před maturou,takže stresuju a v osobním životě to též stojí za prd..:-( ale vim,že jestli to peří jednou zkusim,tak to bude špatný...(mám sklony bejt na něčem závislá:-))díky

Odpověděl: Martin Hulík
Sama chcete zvládnout problém s drogami a přesto se trápíte drogovým problémem někoho dalšího. Proč? Rozumím tomu, že je to blízký člověk, ale opravdu na to v tuhle chvíli máte dost sil? Nestálo by zato raději myslet víc na sebe? Co si slibujete od toho, že budete mít přehled, kolik toho váš kamarád bere? Můj dojem je, že mu nepomůžete a sama do toho tímhle stylem opět zahučíte.
Kamarádovi dejte kontakt na nějaké zařízení a dopřejte mu, aby si svůj problém zvládnul sám (stačí, když mu dáte kontakt na tuhle poradnu). A za druhé: pusťte se zodpovědně do řešení vlastních potíží. Zdá se, že už jste začala. Kdybyste měla dojem, že nezvládáte abstinovat a že je toho na vás moc, napište odkud jste a my vám doporučíme osobní kontakt s nějakým odborníkem. Nakonec, od toho takoví lidé jsou. Takže?...