Jak poznám,jestli je stale zavisly na pervitinu?
Meggie
Ahoj,jsem docela bezradná a potřebovala bych poradit.Už rok chodim s klukem,kterej než jsme se poznali,byl téměř rok závislej na perniku.Ještě ten den,kdy jsme se poznali, byl sjetej,ale já to nepoznala,řekl mi to až později a přísahal,že od toho dne už "je čistej".Potom začal často hulit trávu(několikrát za den,ale já to nepoznala,protože tenkrát jsem neměla ještě s trávou zkušenosti)Když jsem se to dozvěděla,domluvili jsme se,že hulení omezí a že za mnou nikdy nepřijde zhulenej.Několikrát však slib porušil,ale já se s ním nedokázala rozejít.Poslední dobou(vlastně už od začátku)si říkám,jestli je vůbec možný,aby klul,kterej byl třičtvrtě roku závislej na pervitinu mohl jen tak ze dne na den přestat,i když mu v tom ze začátku prý hodně pomohla právě ta tráva.Vím,že píšu docela pozdě,po roce,ale já se až do teďka bála odpovědi.Takže Vás prosím o radu:Jak poznám,že už je vážně čistej?Předem děkuji za odpovědĄ.

Odpověděl: Bára Orlíková
No, je samozřejmě možný, aby člověk po 3/4 roce sám přestal s pervitinem a přesedlal na časté kouření marihuany. Předpokládám ale, že byste asi poznala, pokud by opět intezivně pervitin bral. Je možné, že byste nepoznala jednorázový úlet. Ale pokud by přítel opravdu znovu dlouhodobě užíval pervitin, pravděpodobně by velmi zhubl, byl by občas nápadně euforický a občas nápadně skleslý a podrážděný, a projevoval by další znaky... Zkuste si přečíst kolonku Informace pro rodiče (to nemyslím jako žert, jsou tam uvedené příznaky, podle kterých se dá zjistit užívání drog). Možná, že sama víte jak to je, jen se pravdy bojíte... Nebo jste zbytečně úzkostná... Projděte si ty informace a zvažte to, jak to je. A určitě mi zas napište. Držím vám palce, ať jsou vaše obavy neoprávněné :-)