Pomocná ruka!
kotatko
Děkuji vám za vaši odpověd moc mi to pomohlo, protože už mi pomalu dochází to , že ji opravdu není pomoci, protože ji je opravdu všechno jedno, ji nezajíma co bude zítra atd. a je také flegmatická. Ja jsem z Prahy a ona bydli 150km od Prahy, ale byly jsme ve spojeni kazdy den, ale ted se mi uz tyden neozvala a myslim, ze uz v tom zase lita,nemam strach ze bych do toho spadla v tomhle umim chodit, vim o drogach opravdu hodne. Mel ajsem i pritele, ktery bral drogy byly jsme spolu 3 mesice a ja uz to proste nedokazala snaset a tak jsem to ukoncila u nej jsem nemela dost sily mu pomoci. Nevim co uz bych k tomu mela dodat urcite se zase ozvu, jsem rada, ze jsem na tyto stranky prisla diky sve praci. Preji krasny den.

Odpověděl: Bára Orlíková
Myslím, že na to nahlížíte dobře. A po zkušenosti s přítelem asi víte, o co jde. Je to smutné, ale v téhle situaci toho skutečně pro kamarádku moc udělat nemůžete. Zvlášť pokud nejste s kamarádkou tolik v kontaktu a bydlíte daleko, tak je to složité. To, že je riziko, že byste do toho vlítla taky, píšu všem, kdo se snaží někoho druhého z toho vytáhnout, protože ze zkušenosti vím, že to tak často bývá. Je dobře, že v tom máte jasno. Taky přeji hezký den. Když byste něco potřebovala, zas se ozvěte.