ruce
l.a.
Dobrý den všem a prosím o informaci, jaká droga, příp. jaké látky způsobují opuchání prstů rukou. Moje dcera prošla cca půlroční "drogovou érou" a vybavuji si, že její jinak štíhlé prsty byly v té době velmi opuchlé. Zároveň bych se chtěla připojit k autorovi dotazu "Katka v pasti" a popřát jí i ostatním hodně a ještě více sil, aby se dokázali vymanit z jejich drogového světa. máma

Odpověděl: Jakub Minařík
Toho co může způsobit opuchnutí rukou je více. Příměsi obsažené v droze, změny krevního tlaku, změny vnitřního prostředí organismu, poškození žil při injekční aplikaci, ... Těžko říct, co to bylo právě u vašší dcery. Rozhodně bych si troufl říct, že se na tom obyčejně podílí více příčin.
Za to přání děkujeme a dceři i vám přejeme hodně sil a trpělivosti. A kdyby jste měli nějaký problém (tím nemyslím, že se musí jednat zrovna o relaps, nebo něco takového) - tak se klidně ozvěte. Rádi pomůžeme. :-)