Terapeuticka komunita
Majda
Bratr nastupuje na tyden do nemocnice na detox, pote ho okamzite chceme umistit (on zatim take chce) do nejake terapeuticke komunity mimo Zapadocesky kraj, odkud pochazi. Je zavisly ca. 2 roky (mozna vice, vim jen o 2 letech) na heroinu. Jake kroky musime podniknout, abychom ho rovnou z nemocnice mohli odvezt do nejake (a do jake) terapeuticke komunity co nejdale od domova (nejlepe Jihocesky kraj ci Morava). Je mu 24 let.

Odpověděl: Jakub Minařík
Když byste napsali odkud jste - mohl bych vám poradit kam se obrátit - kde by s vámi vhodnou komunitu mohli najít. Pokud zkusíte zavolat 283872186 - dovoláte se do kontaktního centra a zkuste se ptát za jakých podmínek by mohl bratr nastoupit do TK Karlov a co je proto třeba udělat. Jinak docela dobrá volba je i TK při PL Bílá voda u Javorníka. Stačí? :-)
Kdyby to nevyšlo - existuje možnost léčby v PL Červený dvůr, je to u Českého krumlova - a léčba tam trvá 1/2 roku. termín nástupúu by se jistě dal s detoxem snáze sladit, než v případě terapeutických komunit.