podezření
Blu
Mám podezření, že jedna moje kamarádka bere drogy, ale nevim to jistě ani asi jaké. Co mi je ale trochu divný, že chodí hrozně často na záchod. Tak by mě zajímalo jestli to nemůže být vedlejší účinek nějaké drogy třeba pervitinu nebo tak něčeho. Možná to je úplná blbost ale co kdyby ne. Budu vděčný za jakékoliv odpovědí děkuji Blu

Odpověděl: Jakub Minařík
No, na záchod by si mohla chodit aplikovat, ale to zas nebývá 1x za hodinu - spíš tak 2-3x denně a to mám pocit, že je v normě. Navíc - při takhle časté aplikaci ty lidi bývají tak "vyjetý", že to málokdo přehlédne. Také ženy mají celkem pravidelně období (bývá to 1 týden v měsíci), kdy navštěvují toaletu a k tomu mají často ještě dosti divný vzorec chování (myslím menstruaci). Tak nevím. Proč vlastně máte pocit že kamarádka bere drogy.