Otazka
pvc
107490 - nechce o tom nluvit jen to zvelicuji a je to jeji vec me to trapi kam se muzu obratit pro pomoc v Trebici? Ptam se ji na to jak pokracuje v uzivani laxativ nema snahu odpovidat citi se provinile kdyz mam otazky rika ze to zvladne sama POCHYBUJI sehnal jsem neco o anorexii a docela me to vydesilo

Odpověděl: Jakub Minařík
Nevím kam se jít v Třebíči poradit o poruchách příjmu potravy, ale pokud vím, tak je v Třebíči Kontaktní centrum - tam by nejspíš mohli vědít. A nebo místní psychiatrická ambulance - s tím mě napadá, že myslím není daleko PL v Jemnici a mám dojem, že někteří lékaři odtamtud dojížděli do výše zmíněného KC a nebo tam měli soukromé praxe. A myslím že do té PL by asi stačilo taky zavolat - tam také budou znát kontakty v regionu. Zkuste se podívat vlevo do kontaktů. Pokud zadáte Jihlavský kraj - vysype se toho spousta. Doufám, že to bude stačit.
Ps. Ona by mohla kamarádka taky navštívit svého praktického lékaře. To mám dojem taky někdy funguje.