co dál?
pervitin
Už od soboty syn nic nebere, je "čistý". Většinu dne prospí, víc jí. Jenže má živé a hrozné sny, že ho několikrát za noc musím vzbudit , jak vyvádí a on z toho má pak deprese. Chtěl by si dát před večerním spaním marjánku, aby ty sny nebyly, má z nich strach, je to dobrý nápad? Má to smysl, když se chce od jednoho oprostit, aby si dával sice v malých a neškodných dávkách něco jiného? Díky...

Odpověděl: Jakub Minařík
Myslím, že to s tou trávou není dobrý nápad - jestli sny zmizí, je otázka a že by to byla zvláště dobrá podpora v abstinenci - to teda není. Tímhle postupem se syn znova rozjede v pervitinu - dříve a nebo později. Spíš se zkuste ozvat a dorazit. Syna vezměte sebou - je to asi jedno z mála rozumných řešení. Telefon je 220 803 130. Každopádně - přeju hodně síly synovi i vám. Mám dojem, že si s ním docela užijete.
p.s. Být čistý od soboty je sice prima začátek, ale je to strašně málo.