Alkohol
Rebelka
Myslím, že moje kamarádka má potíže s alkoholem, řeší tímto způsobem problémy pracovní i osobní. Ráda bych jí nějak pomohla, dříve než to začne být opravdu kritickké, ale vůbec nevím, co mám dělat nebo na koho se obrátit. Děkuji.

Odpověděl: Jakub Minařík
Zkuste si o tom napřed s kamarádkou promluvit a možná se jí zeptat, co by potřebovala a jestli by to chtěla změnit. Nevím, jestli jste tohle udělala ale mám dojem, že to je základ každé akce. Až když by se ukázalo, jak to vlastně vypadá a že je potřeba nějaká sofistikovanější pomoc, tak bych se někam obracel. Mnohdy stačí, když si člověk uvědomí, že to přehání a najde se v jeho okolí někdo, kdo je ochoten s ním na nějaké změně pracovat, nebo mu pomoci. Kdybyste potřebovala kontakt na někoho s kým si o tom chcete promluvit - je nezbytné napsat odkud jste. Protože hnát vás do Aše, když jste z Moravský Třebový je blbost. :-)