Testy
Lucca
Vybavila som pre mojho priatela testy na metamfetaminy,pretoze mam podozrenie,ze este stale uziva pervitin.V sobotu sme si dali 1/2 extaze a test mu vysiel pozitivny i ked on tvrdi, ze pervitin nebral.N ajeho poziadanie som si ho spravila tiez a vysledok bol rovnaky.Znamena to,ze tie testy nie su len na pervitin?!Neexistuju nejake ine zamerane cisto na pervitin?Co mam robit,aby som to na nom zistila?Velmi pekne dakujem

Odpověděl: Jakub Minařík
Screeningové testy fungují na amfetaminy (mezi ně patří pervitin i EXT) obecně, záleží spíše na hladině nastavení k záchytu. Pokud byste chtěla z jistotou tohle odlišit - tak jedině laboratorní vyšetření plynovou chromatografií či hmotnostní spektrometrií a to se již pohybujete v cenách mezi 1500,- až 3500,- za vyšteření a levněji to bojím se nepořídíte.
Jen na okraj - mám trochu dojem, že pokud společně slopete koule, tak to moc nyvylepšíte. Ony jsou sice určitě bezpečnější než piko, ale na druhé straně - jedno je za 18 a druhé bez dvou za dvacet.
P.s. Ještě k tomu testování - aby vám k něčemu bylo - měla byste začít z kontrolou na vstupu. Neb jestli to co kupujete jako EXT není pervitin můžete vědět teprve po kvalitativní analyse. To proto, že nikdo nekontroluje jestli je v EXT opravdu MDMA. Mohou tam být úplně jiné věci, třeba poměrně nebezpečné PMA. :-(