ondra
lenka
Syn přichází domů a má zarudlé neobvykle lesklé oči se zornicemi, které se na světle nestahují. Tvrdí, že měl trochu vína s colou,to mi připadá nepravděpodobné, mohl by to být příznak užívání nějaké drogy? Jinak se chová normálně, učí se dobře hodně jí.

Odpověděl: Bára Orlíková
Těžko říct. Zkuste si přečíst informace pro rodiče (rubrika na hlavní stránce, tam najdete některé podorbnosti o tom, jakým způsobem se může projevovat to, že někdo užívá drogy). Je možné, že syn opravdu popil něco vína a oči má zarudlé od kouře odněkud z hospody kde byl... Zarudlé oči mohou být taky příznakem kouření marihuany, velké nestahující se panenky zase užití stimulačních drog. Ovšem při kouření marihuany problémy s chutí k jídlu, spánkem vesměs nehrozí. Nemusí to ohrozit ani prosěch vě škole. Zatímco při užívání např. pervitinu byste poznala nápadné zhubnutí, nespavost, náladovost, nechuť k jídlu střídající se s obdobími dlouhého spánku i přes den a "žravostí".... I když ani tady by se to na školním prosěchu nemuselo hned projevit. Možná zkuste se synem ještě promluvit a uvidíte. Vím, že v dnešní době ja zákonité, že máte podezření na nějaké drogy, ale taky ještě tak být nemusí. Držím palce a kdyžtak zas napište a můžeme vymyslet něco dalšího, pokud byste se podezřenmí nezbavila.