kamaradka
Death_eagle
Je možné,aby se vraceli po pěti letech stejne stavi joko po poziti pervitinu či heroinu?Mám kamaradku a tý se poslední dobou začínaj vracet pocity jako po užití techto drog.

Odpověděl: Bára Orlíková
No, nezdá se mi úplně pravděpodobné, že by se někomu vracely "stavy po heroinu a pervitinu" po pěti letech, i když těžko říct. Spíš bych to viděla tak, že se mohou vracet podobné prožitky, které by případně mohly souviset se zvýšeným stresem, s nějakou obtížnou životní situací, s chutí na drogy, které člověk v takových situacíhc mívá, s nějakými psychickými potížemi, zdravotními problémy,... Jednou z variant taky je, že kamarádka znovu drogy užila... Ale z vašeho popisu to těžko posoudím. Možná, kdybyste mi k tomu napsala víc, tak bych vám byla schopná líp poradit, případně něco doporučit pro kamarádku. Kdyžtak zas napište :-)