nevim
Klára
Mám staršího bráchu, je na FF, Má plno zajímavech, inteligentních přátel, pravidelně kouří trávu,1xměsíc piko při čemž debatují o různých problémech,životě vůbec a tak semi jeho život líbí,myslim že pozvedá celkově i jeho úroveň, výborně se učí. Strašně bych taky taková chtěla bejt.Mě mezi sebe nechtěj,a když sem od nich něco chtěla zkusit jenom ze zvědavosti tak to odmítli, považujou mě za malou, přičemž mi je 15,mě by ale jinak normálně pařit nebavilo, mě se strašně líbí a imponuje tenhle styl života.Co mám dělat?

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, je mi jasné, že takový život, jaký popisujete u svého bratra musí být hrozné lákadlo a hrozně imponující. Myslím, že ho ale člověk nedosáhne tím, že zkusí nějaké drogy. To asi není to hlavní. Myslím, že důležitější roli v tomhle případě hraje škola a společnost, ve které se bratr pohybuje. Určitě bych zajímavé rozhovory a dobrý prospěch nepovažovala za zásluhu kouření marihuany a braní pervitinu. Tím ještě nikdy nikdo na jedničku nevystudoval. Spíš to bude tím, že je Váš bratr prostě dobrý. To, že odmítá zasvětit Vás do drog je myslím jedna z jeho největších předností. A mám dojem, že jednou to sama oceníte. Kromě toho, máte pocit, že tím byste se mezi jeho kamarády zařadila? Myslím, že k tomu vedou lepší a přirozenější cesty. Někdy se ale taky člověk musí smířit s tím, že do nějaké společnosti prostě nezapadne. Myslím, že časem určitě najdete věkově sobě přiměřenou a přinejmenším stejně zajímavou skupinu. Kromě toho, ne vždycky jsou věci tak zajímavé, jak vypadají zvenčí, když je nemůžete mít...