BEZENERGIE
Orel
Tři neděle abstinuji...Na posledním sezení u Dr...odbornice jsem byla s holkou (drog.závislou).Oznámila jsem tam, že mi protialkohol skupina naprosto nevyhovuje a že mi vedení té skupiny je proti srsti, což jsem tam "tak nějak" dávala najevo.Jeden psych. mi řekl, ať mu neoponuju..,.druh psych. mi řekla, že mám zbytečně moc sebevědomí a třetí odbornice mi oznámila, že po třech týdnech zdaleka nemám vyhráno, že to teď bude jen a jen horší..NO DÍK..!!! TAK TAKHLE SE MNOU TEDY NÉ...Nejhorší na tom bylo, že má holka se po mém oznámení "zhroutila", začala plakat, že se nechci léčit..a že své problémy házím naní..?!?"Nechápaly jsme ani já ani doktorka...Já s´jsem chtěla někam chodit ALE NĚKAM, kde to pro mě bude mít smysl..a kde mi to bude aspoň trochu vyhovovat...Vzdala jsem to a řekla, že tedy půjdue KAYM BUDE CHTÍT...ona totiž vlstně nevěděla proč to chce...NO SNAD uspokojivá odpověď byla, že chce abych se léčila..protože ví jak je pro ní abstinence těžká a zrovna tak si myslí, že je HROZNÁ a NEZVLADATELNÁ pro mě... No nakonec ..k velké nelibosti místních odborníků jsem s nimi ukončila kontak "a cítila jsem se FAJN"..konečně lépe bez strahu z dalších nesmyslných buzerací , strašení a podlamování mého sebevědomí!!!Holce osob. rapeutka našla jinou Dr.. a mě odkázala do SANANIMU na sezení rodičů drog.závislých dětí...Holka mi konečně dala pokoj s rotialkoholní léčbou..je od Po doma...a nehází mi to na talíř...Doufala jsem, že a bude se mnou doma a uvidí.."CO CHCE"...tedy že nepiju..."sedne si to"...Včera jsem tam byla (SANANIM) BEZVA..POHOVOR úplně v normálu.. pomáhá mi řešit OPRAVDU to co potřebuju nejvíce..a to je HOLKA! Já se se sebou už nějak POPERU!! I když je to náročné zvládat SEBE ...JÍ..a navrch syna (19), který na ní příšerně žárlí a má na ní nemístné řeči zrovna tak jako na mě..buzeruje nás...kůli režimu a vůbec všemu a ALE SÁM si dovolil mi na balkoně vysadit MARIHUANU!! Myslela jsem že ho ZABÍM!!! BYL O ODSTRANĚNÍ LÍTÝ BOJ...Ztrácím SÍLU..Jsem unavená věčným strachem o případný relaps holky o udržení se v abstinenci (vždycky si v krizi vzpomenu...že když jsem se napila..jak starosti pomalu odplouvaly...a já upadala do apatie...a starosti mi pak byly VOLNÝ..!) O TO to mám těď horší..jsem bez energie...a zbytek mi vycucávají děti svým chováním...a nemůžu vypnout a nemám kde jí čerpat. Nemám oporu, nemám chlapa, nemám se z čeho radovat a nemám na tohle celý recept..jak se s tím vypořádat..KDYBYSTE VY NÁHODOU NĚJAKÝ MĚL...TAK NEBUĎTE LAKOMÝ A PODĚLTE SE SE MNOU O NĚJ JO::???!!! :-))))....:-((((- Orel bez křídel

Odpověděl: Jakub Minařík
No, mám pocit, že je spousta variant a různých receptů. Napadá mě, že v SANANIMu (tj. u nás) existují skupiny pro rodiče našich klientů, které jim mají pomoci zvládat jejich starosti. Možná to není recept na vaše problémy s alkoholem, ale mohla byste tam najít podporu. Za pokus by to stálo. Kdyby se to nedařilo, mohli bychom se pokusit najít něco jiného. Takže, kdybyste měla zájem, tak zkuste zavolat. Promluvím o tom s kolegy, kteří skupinu vedou, jak oni by se na takovou variantu dívali. Co vy na to? :-)