POMOC
ZABA
AHOJ JMENUJI SE PAVLA A POTREBOVALA BYCH PORADIT.MOJE KAMARADKA DLOUHO UZIVALA PERVITIN TED UZ ASI PUL ROKU NE,ALE MELA JEDEN PORADNY ZACHVAT A ASI DVA MALY S KTERYMI MI POMOHLA KAMOSKA ALE CHTELA BYCH VEDET JAK JI V TAKOVE NEDEJ BOZE DALSI SITUACI KDY KAMARADKA NEBUDE PRI RUCE DOBRE POMOCI.MOC DEKUJI ZA ODPOVED:MAM JI MOC RADA A CHCI JI POMOCT POPR.JAK SE K NI NEJLEPE CHOVAT ABY K TOMU NEDOSLO MOC MOC MOC DEKUJI.P.

Odpověděl: Jakub Minařík
Nějak si nejsem jistý, jestli má problém s drogama vy nebo kamrádka. Ale to je celkem jedno. Jestli mohu mít doporučení- tak nejlépe je obrátit se na tzv. doléčovací centra. Tam je možné najít pomoc a podporu při abstinenci. Blbé je že taková centra nejsou všude. Ale když napíšete, odkud jste, tak vám rád nabídnu kotakt. A nebojte, nekoušou tam. :-) Kamarádce můžete pomoci tak, že jí na centrum nakontaktujete a zavedete jí tam. Co se týče pomoci, kterou můžete udělat sama, není to snadné. A nese to s sebou riziko toho, že když se to nepovede, tak se s kamarádkou rozjedete. Ale určitě pro ni můžete být cenná při hledání aktivit, které nejsou spojeny s užíváním drog. Takové věci člověka stabilizují a pomáhají mu v abstinenci. Držím palce a klidně se ještě ozvěte.