pervitin
hanka
Dobrý den pane doktore, pritel bral 5 let pervitin a ted prestal, ale ja tomu moc neverim, pripada mi stale stejny. Tyden udajne nic nemel a zadny abstak se nedostavil, je stale aktivni, ani zadny spanek ho neprepad, muzu se nejak presvedcit, ze opravdu nic nebere? Existuje nejaky domaci test. Dekuji za odpoved.

Odpověděl: Jakub Minařík
Existuje spousta různých testů, jen bych skorem doporučil, pokud je to možné - zkuste se stavit. Vám můžeme nabídnout radu a pomoc, příteli taktéž, když s tím bude souhlasit, můžeme jej v rámci pomoci při abstinenci i testovat - co vy na to? Pokud by to nešloz jakéhokoli důvodu (třeba k k nám nebudete jezdit z Aše), tak napište. Vymyslíme to jinak. Teda k vašemu dotazu - pokud přítel užíval pervitin několikrát do týdne a nic se nezměnilo, tak je to dost divný. Měl by usnout a spát jako nemluvně pár dní po vysazení. Ps. Kdyby přítel měl obavy z registrace - data která odebereme jsou k disposici jen nám, nikam je nehlásíme. Taky - můžete dorazit i sama bez přítele. Má to svůj smysl.