pervitin
hanka
Pane doktore dekuji moc za odpověď, problem je ale v tom, že bydlíme v Pardubicích a hlavně přítel do poradny nepujde, to mi vysloveně řekl, bojí se právě té zmíněné registrace, i když jsem mu tlumočila vaše slova, říká, že to tak není. Ještě se chci zeptat, jestli se dá v lékárně koupit nějaký test, který můžeme udělat doma a z něj se to pozná. Díky za odpověď.

Odpověděl: Jakub Minařík
No, myslím že vím co se děje s našimi daty. Naše zdi opouštějí jen kumulovaná čísla, identifikovat jednotlivé osoby je nemožné. A vzhledem k tomu, že působím jako odborný garant pardubického K-centra, tak si troufnu říct, že vím jak to s registrací je i tam. A vím to a to zcela jistě. Jinak testy je možné koupit v lékárně, mohu -li doporučit - zkuste Syva Rapid Test od Dade Behring. Jeden kus stojí 100,-. Jedná se o testy screeningové, takže je možná falešná pozitivita, ale z vlastní zkušenosti s těmito testy musím říct, že to je vyjimečné. Potvrzení v laboratoři chromatografií, nebo spektrometrií stojí cca. 1500,- - 4000,-, podle metody. Jinak pokud přítel užívá, nebo užíval drogy injekčně, měl by se nechat vyšetřit zda nemá infekční žloutenku, případně HIV. Vám bych to doporučoval také. Pro jistotu. Kdybyste potřebovala poradit s interpretací testů, nebo s něčím jiným, ozvěte se. Rád poradím.