Pervitin..... :-(
VicC
Dobry den, moje pritelkyne zacala ujizdet na pervitinu... nevim co mam delat, ze dne na den mi oznamila, ze se mnou konci, ze uz me nepotrebuje... po tydnu jsem se od jejich znamych dozvedel ze snupa pervitin, uz je to skoro mesic a snupa nejmene 4 lajny denne.... je z ni cizi bytost, ufon... komunikace nula, je v jinem svete... chcu ji pomoct za jakoukoli cenu... jen nevim jak... sam sem z toho psychicky nadne... je ji 19 let, studuje, tento tyden dokonce maturuje, nechcu videt co se stane pokud neodmaturuje......... dam cokoli za jakoukoli radu, pomoc, tel cislo kam se muzu obratit proste cokoli..... dekuju za cokoli..... vicc

Odpověděl: Jakub Minařík
Telefon není problém, ale asi by to bylo na osobní návštěvu. Je to přece jen na nějaký trochu delší rozhovor. To hlavně proto, že možnosti jsou dost omezené a najít nějakou cestu bude složité. Takže - důležité je odkud jste. Podle toho bych vám nabídl kontakt. Jinak - asi těžko radit v situaci, kdy vás partnerka vyměnila za drogu. to je sice něco, co je hodně nepříjemné a bolestivé, ale mám dojem, že s tím nic moc neuděláte. Co se vám ale může stát - hlavně v takovéhle situaci, že se rozjedete s ní. Je mi jasné, že si myslíte, že jsou to plané obavy, ale mám zkušenost, že se to tu a tam někomu povede. Stačí strašně málo. Jen nějak pouvažovat o návrhu: "Dobře, nevíš ale o čem to je. Dáme si spolu, jen jednou, ty poprvé a oba naposledy." Tohle je návrh, který může být ve vaší situaci svůdný a může znamenat, že začnete brát.